BINDU SEX VIDEO

Monday 1 July 2013

गाउकै दाईले झाडी मुनि लगि महिनावारी कहिले भएको थियो भनि सोधेर रातभरी सेक्स गरे पछी

भोजपुरमा एउटा एउटा घटना सुन्न पईएको छ, कक्षा-९ मा पढ्ने एक १५ बर्षे किसोरिलाई गाउकै दाई पर्ने एक जनाले झाडी मुनि लागि फकाएर योन आनन्द लिएका छन् l नजिकैको मन्दिरमा पुराणमा आफ्नै गाउको दाई संग साथ लगेर गएकी थिईन, सरिता बन्ताबा(राई), पुराण सकी रातको १२ बजे संगै फर्कदै थिए , जाडो अनि हुस्से निक्कै परेको हुनाले हामी निक्कै जाडो महसुस गरेको थिए ! खोला नजिकै आए पछि दाईले मलाई यहाँ भुत प्रेत को डर हुन्छ , नजिकै आउ भनि कम्मरमा समाउनु भो,मलाई पनि होला झैँ लग्यो l अनि वहाले मलाई बिस्तारि सुमसुम्याउन थाल्नु भयो,मलाई पनि पहिलो पटक कसैले सरिरमा स्पर्स गरेको हुनाले आनन्द आयो l मैले केहि भन्न सकिन l खोलाको छेउमा झाडी मुनि लानु भयो र महिनावारी कहिले भएको छ भनि सोध्नु भयोl म भर्खर १५ बर्सको भएकोले मेरा स्तन अनि योन अंगहरु भर्खरै बिकाश हुदै थियो l मै पनि बैसाले मातिएको थिए ! वहाले मेरो कलिलो जवानीमा राज गर्न थाल्नु भयोl रातभरी हामी ३-४ चोटी योन सम्पर्क गरि बिहानी पख ४ बजे घर तिर लगेउ l गाउकै दाई भएकोले घरमा कसैले संका पनि गर्नु भएन, सारै आनन्द आएको थियो तर गलत गरेको थिए, पुरा भिडियो हेर्न यहा क्लिक गर्नुहोस !

No comments:

Post a Comment