BINDU SEX VIDEO

Thursday 27 June 2013

हामीलाई पनि गर नभए dady लाई भनि दिन्छौ(sexy story +18)

म समान delivery गर्न को लागि एक हाउस म पुगेको थिए । त्यहाँ एक पिता अनि उनका ३ छोरी हरु आमा सँग बस्थे । म भित्र प्रवेश गर्न मात्र अन्टेको थिए कि मैले बहिरा झ्याल बाट एउटा यस्तो दृश्य देखे कि म स्तब्ध भए,त्यहाँ एक भर्खर २२\२३ बर्श कि केटी उभिएर आफ्नो दुध लाई मुसर्दै हल्लिदै थि जस्तै fashion शोव मा हल्लिन्छन । म त्यस्लाई केहि नसोची मन थामेर भित्र प्रवेश गरे त्यहाँ त मैले पिज्ज हत्मा बोकेको देखेर ति केटी ले मलाई भित्रै आउनु नि भनि म डरएर भित्र प्रवेश गरे । उनि एक दमै छोटो स्किर्ट म थिएन मेरो कान्छो भाई उठेर तन्किन थल्यो मैले पिज्जा राखेर केहि पनि नबोली जान लगेको थिए उस्ले मलाई च्याप्प हाथ म तानेर पैसा चै नलिने भनेर भनिन मैले दिनुस्न भनेर हाथ अघी बढाए उसले आफ्नो स्किर्ट को पाकेट बाट पैस निकाल्दा त्यो स्किर्ट अज्झै माथि सर्यो र त्यहाँ त झन राम्रो सेतो तिग्र देखेर मेरो कान्छो भाई त ठन्की गो नि बल्ल बल्ल रोकेर बहिरन लागेको थियो धयम्म दुध सँग मेरो मुख ठोकियो तो दुध उस्को आमाको थियो आमा भए पनि कस्तो जिउ मिलेको टिम्मिक सुरुवाल कुर्ता लगाएको अहा ति आमा छोरी दुबै लाई चिक्न पाए त मेरो भागय नै खुल्थो होला भनेर sorry भन्दै म त्यहाँ बाट हिन्दे । भोली पल्ट मैले फेरी त्यहाँ पिज्जा पुर्याउन जन्दा कोही थिएन मात्र त्यो आमा थि । मलाई भित्रै आउन आज कोइ पनि छैन यत्रो पिज्जा कस्ले खन्छ र तिमी पनि खौ लेउ भनिन मैले हैन aunti पर्दैन पर्दैन भन्दा पनि जबर्जस्ती तानेर मुख मै कोचिदिन मेरो भाई सनक्क सन्कियो अनि भनिन कस्तो जिउ दुखिरहेको ६ मेरो जिउ थिचिदिन्छौ म अक्क न बक्क भए अनि फेरी उनले भनिन नलजाउन आज कोइ पनि छैन । म धेरै महिना देखी त्यहाँअ पिज्ज delevery दिन जान्थे त्यही भएर रामरी चिनजान थियो । अनि मैले भने हैन हैन हुन्छ ।अनी उस्ले आफ्नो माथिको कुर्त खोलिन मलाई लज लाग्यो, भुइ तिरा हेर तर उन्ले भनिन किन लजाको यही त हो नि मौका ल थिच मैले सुने चिक मेरो पालो असधै उस्को दुध च्यप्प पक्डे उस्ले ब्र खोलेको थिएन ल के गरेको अबुइ तिमी त धेरै चिटो पो रहेछौ त भ नि अनि मैले चुपन तिम्रो यो सारीर देखेर म धेरै पहिले देखी नै र याल कादधै छु भनेर उनि माथि चढे उस्ले आफ्नो सुरुवल खोल्दै भ नि गाह्रो पर्ल नि म ज्स्तो बुढी चिक्न बिचम छोडेउ भने त गुला सुला टोकी दिन्छु नि । मैले भने पहिले तिमी चिक्न त देउ भन्दै मैले आफ्नो कान्छो भाई लाई उस्को को पुत्ती म छिराए अनि चिक्न थले धेरै दिन देखी उस्लाई अंकल ले चिकेको थिएन क्यारे पुती नै ख्स्रो थियो बल्ल बल्ल पुरै लाडो छिरो अनि kooooooch koooooooooch उस्ले अबज निकाली अलि कस्सेर मैले खक्का दिए बल गरेर एकै छिन मा पसिना पसिना भए मैले दोश्रो पटक सेक्स गरेको तो पनि यो aunti सँग एक त म सँग कम गर्ने लाई दोश्रो यो aunti लाई उसले खुब मज्जा लिदै मेरो लन्डो चुस्दै थि अनि भन्दै थि आज धेरै समय पछी तिमीले तिम्रो अंकल को भन्द राम्रो काम गर्‍योउ thanku भन्दै हाँस्दै थि मेरो गुला अनि यत्तिकै म उस्को ति नै वटा छोरिहरु आइपुगे र मलाई र aunti लाई त्यस्तो अवस्था मा देखेर सबै म माथि झ्याम्मिए अनि भने हामीलाई पनि गर नभए dady लाई भ अनि दिन्छौ अब भो म त थाकी सकेको थिए त्यै पनि मुटु कसेर भने त्यसो भए छिटो कपडा खोला उनिहरु ले कपडा खोले अनि मैले सबैका राता तिग्रा मा किस्स गर्दै पुत्ती चट्दै लडो चुसौदै चिके म त्यो दिन काम मा गएन अनि त्यही रात भरी ति नि आमा छोरिहरुलाई पालो पालो गरी चिक्दै बसे ।

No comments:

Post a Comment